środa, 26 maja 2010

Twórczość Dorsiczaków:)

Z okazji Dnia Matki dzieci jak już wczoraj wspomniałam tworzyły swoje dzieła. Związku z powyższym prezentuję:

Twórczość Marcina
to ja
Nasza rodzinka)
To jest okładka do ksiązki zatytułowanej "Rodzinka":
( z boku latające serce:)
A te wszystkie prace zostały zszczepione i sklejone:
Siostra
Sam twórca-synek
Tatuś
Kwiatek:)

A to twórczość córki wykonana w domu oraz w przedszkolu:


To moje ukochane istotki, które od rana komplementują mnie, mówią jak bardzo kochają i tekst Oli: Kocham Cię mamusiu, bo jesteś jeszcze ciepła (mój zmarzlaczek:):):)
oraz Marcina: kocham Cię mamo za wszytsko, za to ze jesteś...

I wiele innych słow, ale te powyższe najbardziej bynajmniej mnie wzruszają:)

Mojej Mamie dziś dziękuję za to, że mnie urodziła, że jest i bardzo Ją kocham.......

Pozdrawiam wszystkie Mamy i oby macierzyństwo dawało wiele pięknych chwil:)


1 komentarz:

  1. Sliczne dostałaś laurki. a komentarze dzieci zawsze prawdziwe i z serca płynące :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń