środa, 24 listopada 2010

Pokrowce na telefon

Ostatnio "wszystko ubieram".Takim sposobem również telefon mój i męża otrzymał pokrowiec. Mój w wersji damskiej- kolor dobrany do nowego portfela:). Dodam, że pokrowce są z filcu.

A to wersja męska:)
Jeszcze kilka przedmiotów jest do ubrania:) A ja pozdrawiam wszystkich zaglądajcych i dziękuję bardzo za komentarze. Jest mi bardzo miło i dziękuję:)
Lęcę szykować,porządkować: dom,dzieci i siebie, bo jutro o 6 rano wyjeżdzam w delegację:) Tym razem się nie cieszę, bo mąż wyjeżdza na targi, a córcia od oststniego zapelenia oskrzeli- strasznie płacze za mną, normalnie histeria i panika jak mnie nie widzi- jestem już bezradna na jej takie zachowanie, a tu szykują się dwa dni.Ale cóz ja nie mogłam powiedzieć,że nie jade-praca, praca......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz