środa, 7 kwietnia 2010

Ozdoby swiateczne i wymiana swiąteczna:)

Pierwsza część wpisu to będą jeszcze ozdoby świąteczne:

1. ozdóbka wykonana na kanwie plastikowej

2. baranek z masy solnej
3. wspomniane wczesniej kury i koguty, które szyłam i szyłam. A pomysł pochodzi z blogu:
mygreencanoe.blogspot.com


4. jeszcze jedna ozdóbka wykonana haftem krzyżykowym


5. dziecięcy stoliczek ozdób- ozdoby i pisanki wykonane przez najmłodszych:)


6. to zachowana pisanka z roku ubiegłego. Namalowana przez 2.5 letnią córunię.
7. ozdóbka wykonana przez Synka.
ha ha - koszyk przeze mnie:)


No i II część wpisu to wymiana świąteczna:niżej pokazane prace są bardzo ładne i za nie bardzo bardzo dziękuję.
1. kura od Pani Irenki
2. jajka od szwagra:)
Tak mam tak zdolnego szwagra, który maluje na Wielkanoc nie zliczone ilości jaj:) ale cóż się dziwić jak one wyglądają tak:
3. włoska ozdoba- prawdopodobie wykonana ręcznie



4. frywolitkowe kolczyki od Kasi, która w święta:) uczyła mnie frywolitki, ale mam nadzieję, że mój nauczyciel się nie zniechęcił i jeszcze mi potłumaczy. Ale ćwiczę Kasiu, ćwiczę..... bo chcę bardzo się nauczyć:) No i zapraszam do nas:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz