środa, 6 lutego 2013

Czapeczka poppy dla Monisi

Mając ponad godzinę wolnego, kiedy to trwa rehabilitacja wydziergałam czapeczkę dla Monisi. Wzór czapeczki poppy, a sznureczki zrobiłam na laleczce dziewiarskiej, której używałam po raz pierwszy. Włoczka to ulubiona przeze mnie Cashmira - Alize- 100 % wełny. Bardzo przyjemnie się z niej tworzy:)
No to Monisia chyba dobrze zaprezentowała się dobrze jako modelka. A jak się cieszyła, kiedy jej pokazałam. Monisia ma skończone 8 miesięcy.Siedząc przemieszcza się po całej długości i szerokości koca:). Uwielbia: wyrzucać zabawki z kosza wiklinowego (ale nie sprząta po sobie:)), słuchać jak jej rodzeństwo śpiewa warmińskie utwory, tańczą....
No i tak to wygląda. Pozdrawiam słodziutko, bo właśnie robimy z Olą faworki.

2 komentarze:

  1. No wreszcie i moja imienniczka ma poppy! Bo taka jakaś poszkodowana była ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak jeszcze tylko ja i męska część nie ma:)

    OdpowiedzUsuń