czwartek, 4 marca 2010

wiosna, wiosna...

Troszeczkę słońca spowodowało, że zrobiłam korale - Motyle. Takie kolorowe, wiosenne kolory, a lekkie jak letni wiaterek. wiosna, wiosna.....

Te natomiast są delikatne, leciutkie kóleczki w kolorze turkusowo- metaliczno- szarym

Chciałam zrobic broszkę na zamówienie, ale niestety - czwartek i u mnie dzień KORALOWY.
Chyba muszę utworzyc grafik swoich prac...Ale mi to sie podoba, życie w taki sposób.Bo na pytanie: Kiedy ty to wszystko robisz? odpowiadam:nie wiem, troszkę przy dzieciach-jedna reką bawiąc się, troszkę kiedy one zajmą się sami sobą-malowaniem bądz zabawą,no i nocki...A jak to moja babcia mówiła: "ze jak człowiek chce to zawsze znajdzie czas". Ale dziś padam już tak więć po mału muszę szykować się na jutro do pracy i dzieci do przedszkola. Miłego tworzenia wszytskim tak pózno siedzącym!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz